• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62190
+
-

ضرورت حمایت دستگاه قضایی  از واحدهای تولیدی

استاندار زنجان بیان کرد: حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و صنایع استان امری ضروری است. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، فتح‌الله حقیقی در دیدار با رئیس کل و معاونان دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضائیه که در دفتر رئیس کل دادگستری برگزار شد، گفت: وجود اتحاد، همدلی و تعامل بسیار خوب در میان مسئولان استان به ویژه استانداری و دادگستری برای ارائه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات استان بسیار ارزشمند است. 

وی با اشاره به این‌که استان زنجان در بحث مازاد درآمد و فضای کسب‌وکار در کشور از وضعیت خوبی برخوردار است، ادامه داد: وجود واحدهای تولیدی و صنایع در استان و فعالیت اکثر این واحدها برای کمک به اقتصاد و ایجاد اشتغال نیازمند حمایت دستگاه قضایی است. خوشبختانه ما در استان این حمایت‌ها را با قوت و همه‌جانبه داریم که جای تقدیر و تشکر دارد. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز حضور استاندار زنجان را در میان مردم و تلاش برای حل مشکلات و دغدغه‌هایشان اقدامی ارزشمند برشمرد و افزود: این حضور بین مردم در برقراری آرامش در جامعه بسیار اثرگذار است. هرقدر آرامش در جامعه حاکم باشد از بروز جرم و تخلف در جامعه و به دنبال آن تشکیل پرونده در دادگستری جلوگیری خواهد شد. حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به نقش مهم شورای تأمین و اتخاذ تصمیمات مهم و اثرگذار در استان اشاره کرد و گفت: وجود همدلی و همراهی در میان اعضای شورای تأمین استان بستر ارائه خدمت به مردم را فراهم کرده است. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید